خانه | اخبار تیم ملی ایران - 2014 برزیل | از برآورد هزینه‌های سفر به برزیل و چراغ سبز برای حمایت از تیم ایران

از برآورد هزینه‌های سفر به برزیل و چراغ سبز برای حمایت از تیم ایران

به گزارش جام جهانی آنلاین و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری کنسرسیوم حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور عباس ترابیان، رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال، احسان مظفری‌پور، نماینده شرکت فناپ و شیرازی، مدیر شرکت رسا برگزار شد.

iran

عباس ترابیان در این نشست گفت: اسپانسر قبلی فدراسیون فوتبال با وجود آنکه ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده بود به دلیل عدم حمایت تولیدکنندگان پشت سرش دچار معضل شد. ما به دنبال اسپانسر‌های جدید رفتیم و حتی ۲، ۳ بار قراردادهای جدید تنظیم کردیم اما شرکت‌ها به بهانه‌های مختلف جلو نیامدند.

وی افزود: در نهایت شرکت فناپ به عنوان کارگزار با پشتیبانی بانک پاسارگاد و شرکت رسا تحت عنوان مجموعه‌ای که کارهای سخت افزاری را انجام می‌دهد وارد عمل شدند.

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: این مجموعه ظرفیت‌های بزرگی را حتی در حوزه پیامک‌های مربوط به فوتبال احیا خواهد کرد، ضمن آنکه این کنسرسیوم با عنوان کارگزار فعایت می‌کند و اسپانسر خواندن آنها اشتباه است.

وی همچنین تاکید کرد:‌ در حوزه حمایت از تیم ملی شرکت‌های دیگر هم می‌توانند ورود کنند.

ترابیان همچنین در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به انتخاب آژانسی که تور اعزام به جام جهانی را در اختیار دارد، تاکید کرد: این آژانس که “تعطیلات رویایی” نام دارد در مقایسه با ۶۷ شرکت دیگر شرایط بهتری داشت. ضمن اینکه هزینه سفر به برزیل برای هر فرد با تمامی اقداماتی که انجام می‌شود ۲۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

وی همچنین خطاب به افرادی که تاکنون بلیت دیدارهای جام جهانی را تهیه نکرده‌اند، گفت: سایت فیفا از ۱۲ مارس ۲۰۱۴ بار دیگر به روی کسانی که قصد تهیه بلیت‌های جام جهانی را دارند، باز خواهد شد.

در ادامه احسان مظفری‌پور، نماینده شرکت فناپ خاطر نشان کرد: ما به عنوان کارگزار و نه به عنوان اسپانسر در کنار فدراسیون و تیم ملی خواهیم بود که در این میان بانک پاسارگاد به عنوان اولین حامی تیم ملی پیش‌قدم شده است.

وی از تامین مالی تیم‌های ملی، استقلال مالی فدراسیون، امکان ایجاد کمپ و ورزشگاه،‌ تعامل ۲ طرفه با مردم و ایجاد بستر میزبانی جام ملت‌ها و جام جهانی به عنوان اهداف این شرکت نام برد.

مظفری‌پور خاطر نشان کرد: تمامی مردم، شرکت‌ها، رسانه‌ها، اصناف، هنرمندان و فرهنگیان هم می‌توانند در کنار تیم ملی فوتبال ایران باشند.

وی تاکید کرد: بانک پاسارگاد تنها چراغ اول را روشن کرده و ما می‌‌خواهیم مانند تیم فوتبال که ۱۱ بازیکن دارد، ۱۱ شرکت را به عنوان حامی تیم ملی داشته باشیم، ضمن آنکه کلوپ هواداران تیم ملی را برای استفاده از همراهی مردم تشکیل خواهیم داد و در آن مزایایی را برای «مردم» حامی تیم ملی در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش تسنیم در ادامه شیرازی (مدیر شرکت رسا) در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم، در مورد بی‌توجهی به جایگاه رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای نقش بیشتر رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی اظهار داشت: ما زمان زیادی را از دست دادیم و به زودی نشستی را با مدیران و سردبیران ورزشی خواهیم داشت، ضمن آنکه برای اعزام کاروان رسانه‌ای به جام جهانی هم برنامه‌هایی را در نظر داریم که حتی نسبت به دوره‌های گذشته از این نظر شرایط بهتری برای خبرنگاران فراهم شود.

همچنین مظفری‌پور، نماینده شرکت فناپ در مورد اینکه چه تضمینی برای تکرار نشدن مشکل پیش آمده در مورد اسپانسر قبلی فدراسیون برای کنسرسیوم وجود دارد، تاکید کرد:‌ ما اسپانسر تیم ملی نیستیم بلکه فعالیت‌هایی را برای درآمدزایی پیش بینی کرده‌ایم و قرارداد ما جنبه مشارکتی دارد.

وی افزود: بانک پاسارگاد هم در همان ابتدا ۸۰ درصد از مبلغ در نظر گرفته شده که همان ۷ میلیارد است را به حساب فدراسیون واگذار کرده که این خودش بهترین تضمین است.

ترابیان هم در این رابطه خودشان کرد: تمام عواید حاصل از این همکاری در حساب مشترکی که فدراسیون به آن دسترسی دارد وارد خواهد شد.

به گزارش تسنیم، عباس ترابیان در بخش پایانی این نشست پیرامون شرکت‌هایی که مدعی بردن مسافر به جام جهانی هستند تاکید کرد: به غیر از یکی، ۲ شرکت که اسپانسر‌های فیفا هستند مجموعه‌های دیگر نباید از برند و لوگوی جام جهانی استفاده کنند که این مشکل به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت در ایران است. من صددرصد اعلام می‌کنم آنها فاقد بلیت مسابقات جام جهانی هستند.